1. Koks tavo vardas?

Mano vardas – Justinas Žilys.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Mokau groti akustine arba elektrine gitara ir ukulėle, taip pat su šiais instrumentais ir muzika apskritai susijusių teorinių ir techninių dalykų.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mano gyvenime pradėjo užimti vieną svarbiausių vietų dar prieš pradedant groti gitara. Mokantis vidurinėje mokykloje muzika buvo tas dalykas, kuris jungė mane su draugais, kuris padėdavo neliūdėti ar išgyventi sunkius momentus. O pirmą kartą paėmus gitarą į rankas supratau, kad nieko gyvenime nenoriu labiau nei išmokti ja groti ir tapti gitaristu. Prisimenu, kaip keldavausi anksčiau prieš eidamas į mokyklą tam, kad galėčiau prieš tai pasigroti su gitara :) Dar ir dabar stengiuosi nepraleisti nei dienos bent valandėlę nepagrojus (ir taip jau 16 metų!).

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Su mokyklos draugais klausydavomės įvairios muzikos ir daugiausiai tai būdavo 1970-1980 m. roko muzika. Dievinom tokias grupes kaip Led Zeppelin, AC/DC, Iron Maiden, Guns N' Roses, Metallica, Linkin Park, Queen ir visi norėjom išmokti groti gitaromis tam, kad galėtumėm pagroti jų dainas ir atrodyti „kietai“ per mokyklos vakarėlius :) Visi ir bandėme mokytis, bet gavosi taip, kad tik aš turėjau pakankamai kantrybės ir noro įdėti daug darbo ir pastangų, kad išmokčiau kažką gerai pagroti. O kai jau kažką išmoksti pagroti teisingai, tuomet ir kiti kūriniai pasidaro taip pat prieinami ir norisi išmokti vis daugiau ir daugiau :)

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Norėčiau perduoti muzikos grožį, malonumą, pasimėgavimą groti pačiam ir groti su kitais žmonėmis. Turiu nemažai koncertavimo patirties, tad turėčiau daug naudingų patarimų apie tai, kuriais mielai pasidalinčiau su savo mokiniais. Žinau, kaip stipriai padeda teisinga grojimo technika, todėl mokyčiau visų teisingo, patogaus, saugaus grojimo taisyklių, metodų. Taip pat žinau, kaip svarbu grojant yra individualumas  ir kūryba, todėl bandysiu to nevaržyti ir leisti mokiniams groti ir tai, kas jiems įdomu, tai, ką jie nori groti. Juk dėl to ir aš susidomėjau grojimu – nes norėjau pagroti tai, kas man patiko.

6. Ar turi hobį?

Be grojimo, muzikos kūrimo ir klausymosi mėgstu žaisti šachmatais :) Kažkada anksčiau buvau susidomėjęs šiuo žaidimu, bet galbūt buvau per mažas, kad užtektų kantrybės ir nervų žaisti tokį sudėtingą žaidimą. Ir dabar gana greitai pavargstu, bet  šachmatai yra labai gilus ir įdomus žaidimas, su begale variacijų, lemtingų sprendimų ir kūrybos. Stebina, kaip tokiame paprastame dalyke, 64 langeliuose su 32 figūrėlėmis galima sukurti tiek skirtingų pozicijų, atakų ir strategijų. Ir net geriausi pasaulio žaidėjai, kurie be paliovos mokosi žaisti su kompiuteriais, dažnai turi savitą, atpažįstamą žaidimo stilių, stiprybes ir silpnybes.
O be šachmatų dar mėgstu žiūrėti Formulės-1 lenktynes :)

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Jei skrisčiau į Mėnulį, be abejo, pasiimčiau kokią nors gitarą. Taip pat – kompiuterį, nes kaip bepažiūrėsi, jame yra daugybė  naudingų dalykų (tarp jų ir – muzika, knygos, filmai). O trečias dalykas turbūt būtų italų kalbos vadovėlis – galbūt Mėnulyje pagaliau atsirastų laiko išmokti šią gražią kalbą :)

1. Koks tavo vardas?

Mano vardas - Tadas Zizas.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE vaikus ir suaugusius mokau groti mušamaisiais instrumentais.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Romėnai turėjo posakį, visi keliai veda į Romą, tačiau mano gyvenime visi keliai veda į muziką. Kur tik apsidairau, žmonės šoka, groja, ir taip atsipalaiduoja. Muzikos poveikis nuotaikai, jos galia įkvėpti ir praskaidrinti kasdienybę mane paskatino tapti muzikos dalimi.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Vaikystėje mano pianino ir gitaros mokytojai pastebėjo, kad gerai jaučiu ritmą ir pasiūlė pabandyti groti būgnais. Vos pabandęs, pamilau šį instrumentą, nes jis buvo visiškai kitoks negu kiti iki to laiko bandyti instrumentai.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Norėčiau perduoti linksmų pamokų patirtį. Man pasisekė, ir visi mano iki šiol buvę muzikos mokytojai mane sugebėjo įkvėpti, pralinksminti ir sudominti. Norėčiau perduoti šią meilę muzikai ir kitiems.

6. Ar turi hobį?

Be muzikos žaidžiu tenisą, kompiuterinius žaidimus bei "trading card games".

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau tris milžiniškus lagaminus su išgyvenimui mėnulyje reikalingais daiktais.

1. Koks tavo vardas?

Esu Justina Šapokaitė - Vaitkė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Muzikalioje lapėje mokau vaikus dainuoti. Padedu pažinti savo balso galimybes, lavinti intonaciją bei ritmo pojūtį, taip pat dalinuosi visomis scenos paslaptimis. O mažiesiems 3-4 metų LAPĖS draugams padedu žengti pirmuosius žingsnius pamilstant muziką.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mane lydi nuo pat gimimo. Tad negaliu įsivaizduoti, ką dar be jos gyvenime veikčiau.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Mano mama - muzikos mokytoja, tad dainuoti ėmiau būdama dar visai mažytė, nuo tada su šia veikla nesiskiriu.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Niekad netikėk, jei kas sakys, kad negali dainuoti. Bei net sudėtingiausi dalykai yra įveikiami, jei labai stengiesi ir daug dirbi!

6. Ar turi hobį?

Mano hobis - gėlių auginimas! Beje, klausydamos muzikos, jos sparčiau auga!

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau mylimą knygą, vilnones kojines ir žalios arbatos!

1. Koks tavo vardas?

Esu Eglė Staišiūnienė.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau fortepijono ir įdomiosios muzikos teorijos. Taip pat vedu muzikos pamokas priešmokyklinio amžiaus vaikams.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra erdvė, kurioje galiu sutikti savo sielą. Fortepijonas – mano geriausias draugas, kuriam galiu pakuždėti savo džiaugsmą, troškimus ir liūdesį. Taip pat muzika - galimybė komunikuoti. Tai iš tiesų yra universali ir tuo unikali kalba, per kurią galime išreikšti tai, ko galbūt net nesuvokiame. Mano profesorius S. Okruško dažnai sakydavo:"Kaip groji, toks esi". Tik dabar, po daugelio metų pradedu suvokti, kiek tiesos šiuose žodžiuose: ne tik tos akimirkos nuotaika, bet ir santykis su savimi, su pasauliu, vertybės - viskas atsispindi muzikavime. Per muziką galime save pažinti, išreikšti ir augti.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Močiutės namuose stovėjo senas pianinas RIGA. Kiekvieną kartą pas ją atvažiavus, užsidarydavau viena su pianinu ir kurdavau dainas. Mane pakerėjo tiek momentinis instrumento atsakas (spadžiu klavišą – girdžiu gražų garsą), tiek muzikos komponavimo galimybės. Jausdavausi kaip pasaulio valdovė, galėdavau sukurti istorijas per muziką.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Mokiniams noriu perduoti pojūtį, kurį pati patiriu tik per muziką. Tai laisvės, gyvenimo džiaugsmo jausmas. Jausmas, kai smalsiai žvelgi į pasaulį, tiki savo jėgomis, žinai, kur eini ir nori savo širdies lobiais dalintis su kitais žmonėmis.

6. Ar turi hobį?

Turiu net trejetą: muzikos kūrimas, joga ir daržininkystė.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau fortepijoną, jogos kilimėlį ir... o šeimos narius ir mokinius galima lagamine pasiimti?:)

+370 601 38183
muzikalilape.info@gmail.com